Saturday, October 15, 2011

Sedu tu umpama MESIN BLENDER ??

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 2:54:00 PM
Reactions: 
sedu tu macam mesin blender ??

ntah ! mungkin ada relate sikit atau tiada langsung relation antara hiccup(sedu) dan blender :D

taw kenapa ? bagi aku la kan..aku umpama sebegitu sebab ! :

blender :
  1. bila kita blend sesuatu benda,kita kurangkan airnya..
  2. apa jadi ??
  3. stuck bukan ?? tak boleh blend kan ??
  4. bila tak boleh blend macam mana bunyinya??
  5. aha ! pkir sndiri :D
sedu :
  1. bila kita makan..lepas tu kita tak minum..atau kurang air..
  2. apa jadi ??
  3. sedu bukan ??
  4. sebab (mungkin ) perut tak boleh 'blend' makanan yang kita makan tadi..
  5. sebab kurang air..
  6. so untuk 'alarmkan' kita..
  7. maka hasil lah sedu :D
tapi betul ke ? ini just imaginasi aku jela..ntah betul pun tak taw..
ada komen?? atau maklumat kenapa kita sedu??
moh la kita share bersama :)

*entry terakhir sebelum balik kamsis :')

1 kata-kata hebat !:

Fina Fento said...

dulu kalau sedu selalu tutup telinga pastu sedut air dengan straw :P

kadang2 biar dia hilang sndiri je :P

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea