Friday, September 27, 2013

2 Series

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 12:15:00 AM


Dulu, masa bangku sekolah.


tengok orang 2 series ni dah rasa 'wow'

dah rasa seram sejuk.

Masa tu selalu fikir.

What am I gonna be bila 2 series tu..

2 series tu,

dulu, aku rasa macam dah super matured.

yeah, can think well.

plus.

boleh jadi idol untuk budak bawahan macam aku masa sekolah dulu.

dan paling aku takut.

bila 2 series, kena kahwin.

gosh ! kawen ?

haha.

tapi tu dulu..

ya, masa di bangku sekolah.

sekarang ?

ah ha !

terbalik.

rasa macam apa yang aku fikir masa sekolah rendah tu salah.

sama ada zaman makin berubah atau aku yang keep remain dari dulu sampai sekarang tak berubah rubah ?

dulu rasa 2 series tu dah matured, but aku rasa..

I'm not matured enough.

bukan tak matured langsung.

matured-nya ada, tapi separa.

dah sekarang I'm in 2 series.

dan persoalan what am I gonna be in 2 series tu..

aku rasa still keep questioning.

maybe jawapan dia hujung tahun ni ? 

atau 4 tahun akan datang ?

atau bila dah 3 series baru aku dapat clarified who am I in 2 series ?

tak tahu.

tapi 

Allah tahu.

doa saja deh.

muga muga semuanya baik aja :)

am I in love ?

2 kata-kata hebat !:

EFFAFARHANA said...

Salam perkenalan... do visit my page at http://wwweffafarhana.blogspot.com/

follow2 la ye :)

Zahra said...

I'm enjoying going
to turn 3 series (:
Pena alami perkara yg
sama macam ni.

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea