Monday, September 12, 2011

Jamuan Raya JP

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 1:01:00 AM
Reactions: 
raya,raya,raya, :)

well ! pihak politeknik pun semangat nak beraya jugak..jangan jeles :)
alhamdulillah,pada 9 sept hari tu..jabatan perdagangan atau pun ringkasnya JP telah berjaya menganjurkan satu jamuan raya yang superb mewah,cool,terbaik,n kreatif !

enjoy sangat jamuan tu..bukan saja dapat enjoy makan,tapi dapat enjoy dengan kawan-kawan.Banyak juadah yang disajikan..juadah mengikut kiosk.oh ya tak lupa..ada pertandingan kiosk ! tahniah buat kiosk yang menang dan tahniah jugak untuk kiosk yang menang persembahan terbaik.

rugi sebab tak dapat tengok semua persembahan.yang sempat pun,persembahan kiosk DPR3c..sebab kiosk kitorg bersebelahan :) best jugak bila Al Fian and the geng nyanyi lagu raya ala-ala live gitu =,=

the best ever thing is dpat hias kiosk..bangun awl kot semata-mata nak hias kiosk tu..puas hati dgn perhiasan walaupun xmenang kan..its oke..adat pertandingan..n enjoy jugak sebab dapat snap pic dengan kawan-kawan..ada la seorg dua tu cakap untung sebab kiosk klas bersebelahan dengan kiosk kelas dia..opss kebetulan oke :) bukan kami rancang..mungkin jodoh kot..hehe
*ayat last tu ayat org ramai..just copy paste :D

sempat jugak snap pic..nak tengok ? jap eh =,=



*nanti la..next entry :)


live.life.love.
keep smilling peeps :)

0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea