Wednesday, February 13, 2013

Menanti Jodoh dengan Doa

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 9:45:00 PM
Reactions: 
Rela ku tunggu jawapanmu
Masihkah aku ada di hatimu

Saat ini..



Since everyone already got their boyfriend, my life are getting bored. But, I'm try to be such a positive girl. Which is I know, what ever it is. Allah knows everything. He know my jodoh. :)


  12122012 - Azzalea Batrisya

Since adik got engaged, mak selalu asking me about KAHWIN. Every day and worse every minutes ! Makk, anak mak ni bukannya tak laku tapi anak mak ni lebih suka berserah pada ketentuan Allah. What ever it is,Ad yakin.. Allah knows what the best, and He know who is my jodoh :)

  12122012 -Adlan Rafie       


'' Ibu, ibu yakin ke dengan keputusan ni ? "
" Yakin nakk, ibu dah serah semuanya pada Allah "
'' Ibu yakin Lea akan bahagia ? "
'' Insyaallah Lea, Lea yakin dengan qada dan qadar kan ? "
" Yakin bu "

Aku terima nikahnya Nur Azzalea Batrisya bt Afwan Hadi dengan mas kahwinnya sebanyak RM55.55 tunai.

'' Azzalea Batrisya ?? "
" SubhanAllah, awak suami saya ? ''


15 tahun sebelum...
Sekolah Rendah.

" Adyan suka tengok dia tu.. adyan suka dia maakk..semalam kan makk Adyan tulis surat bagi dekat dia..tapi dia tak balas pun surat Adyan maakk ''

'' Adyan anak mak yang baik kan ? Kalau Adyan suka dekat Azzalea, Adyan kena berdoa hari-hari bukan bagi surat hari-hari "



" Ibuu, hari ni ada orang bagi surat dekat Lea.. Lea dah lama suka dia bu.. nah bu baca surat ni "

" Azzalea, seorang muslimah yang baik, dia akan sentiasa doakan orang yang disayanginya tu.. bukan dengan seronok melayan surat macam ni "


Dulu awak tak balas pun surat saya kan.. tup tup dah jadi isteri saya.. Gembira saya tau - Adlan Rafie

Walaupun saya tak balas surat awak, tapi saya tak pernah putus doakan awak.. dan sekarang awak sah menjadi suami saya - Azzalea Batrisya

Jodoh tu kan rahsia Allah | Kyra




0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea