Sunday, August 25, 2013

Unwanted Person.

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 2:07:00 AM
aku tak suka dituduh, dan aku bukan kaki tuduh.


dan bila ada yang menuduh, aku mula rasa nak menuduh kembali.

permainan kan ?

well, siapa yang mulakan ?

to someone,

boleh tak kalau awak semak sebelum tuduh.

untuk apa guna saya hubungi awak ?

no profit.

ambil emel ?

for what girl ?

please, jangan cari masalah.

jangan cari publisiti.

muak.

rimas.

oh ya, tuduhla selagi dikandung hayat.

sungguh Allah Maha Melihat, Maha Mendengar.

aku serahkan semua pada Dia.

untuk tentukan apa yang dituduh dengan pentuduh tiada guna.


*semoga dia baca, dia terasa. jangan ganggu kalau tak berani tanggung pengakhirannya.

0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea