Wednesday, March 03, 2010

KamiBFF

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 11:44:00 AM
dah nak dekat 3 bulan  lebih kita xberjumpa..
rindu sangat kat korang..
bila tgk gmbar2 kita bersama..
rasa cepat sngat masa 2 berlalu..
masa terlalu cemburukan persahabatan yang terlalu indah..
but..
semua tu..
adalah precious moments..
aku ngat lagi gelagat korang..
korg ngat x mse kte g toilet rmai2?
pnuh toilet 2 dgn bdak klas kiterr je..
siap bergambar lagi..;>
pas2 time kita stayback..
kat kantin..
satu mja tu msti kita ja..
lauk pun smua sma..
lauk ayam..
ala..
yang kita smpat pose lagi tu..

bnyk kn kngn kita bersama..
2 la knangan pling berharga skali..
pling best..
klas kite je yang buat jmuan akhir thun tnpa kbnaran cg n pngetua..
siap smbut birthday lagi..main calit2 kek plak tu
berani mati betul kita..

 are'long buat muka dua posen..hee
buleh lak g hntar mknan kat bilik guru..
hish..
nsb baik cg kita sporting..
ctn-aku xpnah tgk hg sdih,mmnjang hepy..thanks sbb byk nsht n bntu aku
kaknab-jgn biar mslah tu gnggu kita keyh?ngan din 2 pe cter 0_0
aini-diam je..thanks being my fren
muni-kaki bergmbar,its hard 2 forget u..
eira-gelak je ye..tp result gmpak..terkenal dgn gigi..oppss..jgn marah ye cyunk!
nisha-thanks sbb ajar kami 4mula untuk fz hri 2..jasamu dikenang..b_d
wawa-byk bntu aku dlm study..kita slalu kna tgl bas!!
lily-ngat x kita usik wawa smpai wawa mrjuk?
anim-thanks sbb bg kad yang istimewa 2..teruskan berkarya!!
saly-slalu gduh mnja dgn faeez..aku ngat lagi time kita kat surau,time 2 kita study goup..aku tnya hg apendix blah mn?kojawab belah kanan..tp ble blik..aku check blik..apendix blah kiri lorr..disebbkn 2 aku ngat smpi skunk!!tq!!
watip-klau boring sgt msti tdo..
paan wani-asal free je msti terbang jmpa normy..gossip ker??
fadhil-bdak ska kentut!!hehe..xde hg..snyi klas..
paan-parkinson??hg mmg pemeriah klas..
akashah-err..direct mau debate ah..haha
wahidah-senyap tp..bla smbang sal drama..klah rashid sibir
nabila-tido dgn aku ms kita nak g haji
-kenangan masa kita nak g haji..nak jd hajah 2 bes kan?
bilik asrama 2 riuh!
angkara kita..
-kngn terakhir kita bersama time kat chefdet bistro..
best sgt..dpat bergmbar..
makan chicken chop!!
-err..cma aku rgi sbb xdpt join korang time kat giant..
huu..

pape pun..friendship 4eva keyh!!

0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea