Saturday, April 03, 2010

ary sedih..=(

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 9:17:00 PM
mmg sdih.terlalu sdih.dan hari itu adalah hri ini.di mana hari ini berlaku pada hari sedih.fham??.first.smgt berkobar2 nk beli novel Biarlah YM berbicara.tp da hbis stok.sedih dan sedih la!!pas2.tgh dok terkilan.bf laks hntar sms.'hmm".aisey.aku ngh sdey ley antaq msg cm2.haduii syg.p xpe.juz msg n msg smpai satu thap.aku terasa ngn kata-kata dye.tnpa fkir pnjang.aku send.'ermm..k..skti la'.dye bls.'k..trme ksh'.2 ayat sarkastik!aku bnci ayat sarkastik.nmpak smple tp buat aku skit ht!then aku melayan kebengangn dgn mereply'ksih dtrima'.dye blas.'k..tc..aslmlkm'.puas hati aku??huhu..sdih bertambah sebukit!!aku send blik'sory'.then dye ckap bye xfhm prngai aku n xnk msg aku.rasa sedih dah bertambah jd 3 4 5 bukit..huaaaa.no!!so skunk dalam poses memujuk b ku tercinta..

:b..sory sgt..ilysm..cyg xska ayt sarkastik..tp 2 y b kdg2 buat..so sory!!

0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea