Sunday, April 04, 2010

novel bru beli dehh..=)

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 9:39:00 PM
nak taw pe novel y aku bru beli?aku beli coz tertarik dgn sinopsis blkag dye.jap aku attach kat korg keyh.

seluruh alam menjadi saksi..
cinta pertama tercipta..
indah..tetapi seksa!
bulan memujuk dalam senyuman..
sayang..tetapi sepi!
bintang menyanyi bagai mengerti..
sembilan tahun merindu..Izhan akhirnya muncul!
namun Natalia tidak pasti..
akan wujudkah hujan gula-gula yang dinanti?

'tunggu Izhan call aku,samalah macam harap hujan gula-gula
turun kat bumi ni'
Cidot masih lagi membatu.
'tak faham ke?'
laju Cidot menggeleng.
'okey..hujan gula-gula tu wujud ke?'
'tak!'
Natalia senyum.'Aku tau Izhan takkan call aku..
sampai bila-bila pun takkan ada!'walaupun pahit,dia paksa 
diri agar menerima hakikat itu.
siapalah aku..'tak mungkin wujud!'

tajuk novel: Hujan Gula-Gula

0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea