Friday, October 26, 2012

Ain't Nothing

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 11:39:00 PM
Apa yang cuba aku sampaikan dan apa yang aku cuba coretkan adalah picisan dari pembacaan dan penelitian aku terhadap manusia sekeliling.

Annoying.

Tipikal aku memang aku benci gila dengan jenis manusia bersifat annoying. Benda kecil yang sengaja dibesar besarkan. Memang aku rasa kau sengaja meremehkan hal yang langsung tidak remeh. Kau diam sudah, kau go on saja dengan life kau. Apa kau ndak punya kekuatan atau kau ndak punya keberanian. Atau kau yang sebenarnya takut dengan bayang- bayang ?

step on your shadow.

Kau nda perlu la jadi someone else. Kau hanya perlu jadi kau yang sebenarnya. Kurangkan ego dalam diri. Kau tipikal kalut, tahu ? Let me tell you, if your ex just text you that wishing you Selamat Hari Raya then you bingit telinga kawan you said that ex you cari pasal and you gonna change your phone number. HOI ! Like what you are thinking ??

Bodoh.

Jangan nampakkan kebodohan diri sendiri.
Only just one simple msg kau dah gelabah. Worse nak change number ?


Think twise. Jangan jadi melayu dumbass boleh ?

0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea