Monday, April 15, 2013

Pemusnah

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 8:46:00 PM
Aku rasa cukuplah penghinaan yang dah terima dulu.


Aku rasa cukuplah rasa bangga akan memburukkan aku dulu.

Aku rasa cukup. Cukup ?

atau masih belum puas ?

Kepada yang berkaitan, aku hanya mampu berdoa.

Semoga Allah bukakan hatimu.

Untuk belajar menghormati.

Untuk belajar cara-cara menghindari fitnah

dan

Cara membuat fitnah.

Dengan apa yang aku alami sekarang.

Terima kasih 'adik'

sampai tengok muka aku pun dah mula gelabah

untuk apa ?

Kalau dipihak yang benar. Untuk apa rasa takut.

Biarlah aku jauh.

Untuk apa aku dekat.

Kalau semua mata aku macam orang banduan.

Untuk apa aku bercerita.
Kalau akhirnya dibahankan.

Terima kasih kepada anda.

Semoga apa yang ada lakukan mendapat balasan yang setimpal.


0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea