Monday, June 23, 2014

#tepisikit

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 12:37:00 AM
Reactions: 





Lirik lagu Tepi Sikit – Sleeq feat Joe Flizzow

apa yang kau mahu

semua ku beri



apa yang kau mahu

mahu apa lagi


bagaimana aku pula

aku serik

jadi ku ingin jalan sana



tolong tepi sikit

tolong tepi sikit

verse 1 [joe flizzow]

terima kasih untuk semua memori

sekarang masa untuk aku naik pesawat

di bumi ku berpijak sentiasa rendah diri
tapi sekarang masa ku berlari atas awan



pada mula kalau betul hilang

tiba tiba diam
yang lain cuma bisa meminjam
gayaku nak ambil simpan



ku kata gayaku pablo

mereka tak kenal picasso
jadi semua berkoba koba nak jadi macam escobar



itu aku

ikhlas
kau nak e class
ku bagi e class
tapi sekarang memang jelas, wang tidak boleh beli class



duit tidak boleh beli masa

masa dulu mungkin rasa ni tak buang masa


tapi sekarang rasa macam kena paksa

mungkin kita berdua jadi mangsa
cita rasa berbeza walau sama budaya dan bangsa
jadi tepi sikit, tumpang lalu
biar yang lalu jadi yang lalu
apa yang jadi hari esok, itu esok baru tahu


apa yang kau mahu
semua ku beri


apa yang kau mahu


mahu apa lagi

bagaimana aku pula

aku serik

jadi ku ingin jalan sana


tolong tepi sikit


tolong tepi sikit

verse 2 [alif sleeq]

kau semakin kejam

caraku pelan

lembut dan
ku tak membantah
hanya mengalah

ku disuruh cuba


ada pendirian sikit tak boleh ke ha?

kau ni lelaki banyak songeh ah, ha?


kau ada tau kisah ke

atau kau saja nak buruk sangka


yang buruk sangka tu tolong simpan kata kata sebelum terlebih belanja



aku alif, erti yang pertama

tak salah dengarkan aku kata
tak salah yang aku pernah cuba
yang pernah gagal
berdiri semula



masa lalu, kelap kelip

semakin sempit, tepi sikit


sebelum aku naik bingit

sebelum darah aku naik


dah bagus tu awal awal ku pesan kau patah balik



wow



kenapa muka ketat, apa kau mintak peluk?

kita sudah dewasa, dewasa pun nak merajuk?


ku sudah kata kalau hidung tinggi, tak lihat apa di bawah

jadi kalau kau tersandung batu, padan muka


suka?


bridge [syarif sleeq]


aku tak sanggup tahan buat selamanya



yeah, sebaiknya aku mempunyai rencana

dan aku sedia, aku rela


melukakan segalanya dan aku sudah berubah



yeah!


apa yang kau mahu
semua ku beri


apa yang kau mahu

mahu apa lagi

bagaimana aku pula

aku serik

jadi ku ingin jalan sana


tolong tepi sikit

tolong tepi sikit

#deep : Tolong tepi sikit ! :)







0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea