Tuesday, January 02, 2018

Sayang [1]

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 2:14:00 PM
Demi kamu, aku coretkan juga. 

Untuk seketika, aku dikelilingi rasa bahagia yang luar biasa. 

Mimpikan putera yang manis senyumnya, baik perwatakkannya. Namun terselit sakit derita. 

Pada mulanya biasa saja, entah bila dan bagaimana kita mula suka sama suka. Kau cuit aku, aku cuit kau. Akhirnya sama-sama ketawa gembira. 

Masih aku ingat momen kita berdua, senyuman manja dan kau tak lekang dengan usik mengusiknya. 

Tahu, ada yang tak suka, namun kau biarkan saja. Tetap juga kau layankan aku dengan baiknya. Kau berikan aku senyum bahagia, hingga aku leka ianya cuma sementara. 

Hingga seketika, aku dikhabarkan kau telah tiada. Belum sempat bersua muka untuk terakhir kalinya, kau pergi juga tinggalkan cinta. 

Hanya surat buat pengubat luka. Moga kau tenang di sana ya.




0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea