Sunday, January 30, 2011

First love 2 first couple?

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 6:35:00 PM
Assalamualaikum..first skali nk mntak maap sgt2 sbb post ny re-post..xde idea utk terbaru..sory k..pape pun..njoy~!!



Cakap pasal cinta la..boleh tak?nak baca tak?nak tahu tak?eh..banyak pulak soalan..maap yer..

berbalik pada tajuk entry ni..first love 2 first couple??eh2..yeke??macam tidak je..tapi dalam kes ni..masing-masing punya pendapat tersendiri..yela..semua pernah rasa apa itu cinta..kan?



meh kita huraikan apa itu First Love : okeh..menurut kakak Kyra..dia cakap first love ni..cinta pertama..(hoho..translate blik je tu)..cinta yang buat kita angau..cinta yang buat kita rasa indah..cinta yang buat kita rasa kehilangan..dan itulah cinta pertama..contoh..Dulu A couple dengan B..lepas tu diorang putus..maka A pun carilah peganti..jumpa dengan C..walaupun A couple dengan C..hati dia masih lagi ingatkan B..hati dia masih lagi rindu dekat B..walaupun dia sebenarnya dah ada C..so ABC..haha..eh silap..ngee :)..lebih kurang tambah tolak macam tu la..cinta pertama tu..orang yang buat kita ingat dia sampai bila-bila walaupun masa tu kita dah ada orang lain..

First couple : couple yang pertama..cinta monyet gitu..:p..maybe ada yang serius cinta..dan maybe ada yang hanya suka-suka..tapi tak dinafikan jugak..first couple tu first love..tapi tak semua..

agak-agak la kan..yeke first couple tu first love..haizz..Kyra teringin la nak merasa first love..dan couple juga..haha..gatai sungguh..:P

sinopsis nyer..ape pendapat anda tentang first love dan first kuple..:)

2 kata-kata hebat !:

haNIz said...

cinta itu mmg indah..
yang teridah lg.. apabila cinta itu kurniaan Ilahi..

Kyra Ismera said...

: cinta hadir dengan sendiri :)

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea