Saturday, July 24, 2010

Kek yang Tak jadi~!!!!

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 3:15:00 PM
Reactions: 
Hello.hello.last post sal kesah cintan cintun kan.em post ary ny xde da cintan cintun.post kali nak cter sal Cik Kyra buat keje lengai.ooopss.nevermine.still nak citer gak kat korang.korang.n korang.

Macam neyh.hari rabu hari tu budak kelas Cik Kyra ghairah cangat dok bercerita tentang makanan.terutamanya ctn n shahiir.hekhek.pastu tengah rancak-rancak berbual.Johnson cakap dy suka choco moist cake.n dy teringin nak makan.so kami dengan spontan dan poyo+toya pakat nak bawak kek ary ahad ny.means esok la kan.hurm.nysha nak buat kek juga.cik kyra pun nk bawak kek juga.(perbezaan ye antara bawak and buat)he he.

So,Cik Kyra pown menjejak kan kaki ke Giant.konon2 nak beli bahan buat kek la.konon je la.hu huh u.hurm.pusing punya pusing.ternampak tepung buat kek segera.wahh!!hehehe.idea jahat sudah mali!!tanpa pandang kiri kanan depan belakang.Cik Kyra terus grab 2 kotak tepung segera 2.satu under nona n satu lagi tuh under ape ntah.kotak kaler biru.

Haa.nasib baik Cik kyra amik dua otak.sebab cik kyra taw.adik2 cik kyra neyh hantu kek jugak.so better beli 2.satu untuk sekolah.n satu lagi untuk kat rumah.wah semangat neyh nak buat.

Bangun seawallll pagi nak buat kek.pergh.ayat…buat kek.eh slap.bancuh je..huhu..disini la sejarah tercipta ble kat otak tu tulis 150 ml air.cik kyra letak 1.5l..huhu..bengapnya!!pe lagi.jadi cair+air n xmacam kek da pon.uhuk.kak yati tu da mula gelak2 kat cik kyra.mula2 senyum.makin lama main menjadi pulak gelaknya.huhu.xpe2 mmg salah cik kyra pon.

Nasib baik ada satu kotak lagi.so buat la.nasib baik jadi.n kek tu tiptop sebab cik kyra tambah bahan-bahan rahsia.=).settle satu bab.ok.bab kek yang mula2 tak jadi tu.macam mana nak buat?tak kan nak buang?

Secara tetibe.idea gila cik kyra tiba!!hahaha..seyez gila!!taw tak ci kyra boleh masak ‘air’ tu atas periuk dapur.hahaha.konon2 nk bagi likat.then leyh bakar.haha.pas2.cik kyra buleyh plak g tambah susu pekat n milo dalam tuh.huhu.pe jadi dah ny???

Dengan muka pro n xde perasaan serba salah.cik kyra letak tepung tadi tu dalam oven.bakar dua jam beb!!ending dya..hahahahahaha.still cair jugak.tp sedap!!huhu.nasib baik sedap!tuh adik Cik kyra duk meratah.dy jadi cam pudding.hekhek.

Adik!!lou caket perut jangan marah akak taw!!

___so pasny__spe2 yang konon2 nak buat terer buat kek__xpayah la__memang xkan jadi pon__haha¬¬__

2 kata-kata hebat !:

fArAh hAniM said...

sunguh suci niat murni mu
=)hahaha

Hanis Nabilah said...

niat murni ku buat sahabat~!!haha

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea