Thursday, August 02, 2012

Haters - Fake

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 6:30:00 AM



Assalamualaikum.

Ini entry yang ke 340.
Ok,sebenarnya dah tertanam dalam diri aku ''stop thinking about 'em,stop thinking about the past,stop thinking about what they have done,stop thinking about EVERYTHING bout em '

But sekarang,
I THINKING ALL OF THEM.

what should I suppose to do ?

haishh.sebenarnya aku tak suka bila aku tulis.
bakal dijadikan bahan nanti.
apa yang aku nak tegur,di alihkan bahasanya mengikut mulut-mulut busuk masing-masing.

so,nasihat aku.
If YOU read THIS,PLEASE SILENCE OFF YOUR MOUTH.

sebab ?
aku dah kenal sangat perangai dan sikap yang suka 'melongkangkan' orang tu.
dah stop.

kadang aku pelik dengan manusia.suka sangat percaya dari mulut ke mulut berbanding hati ke hati.
senang sangat nak percaya mulut dan mulut.

tak kisah.senyumkan sahaja apa yang dihina,senyumkan sahaja yang tak boleh menerima.dan maafkan sahaja mereka yang berdosa.

aku.cuba mengubah keadaan tapi batu yang dilemparkan.so ?

I pray to Allah,
Show me the right way,
Show them what actually Im feel that moment,

and now,
Alhamdulillah,Allah show me.

mereka yang berkata-kata longkang.
jatuh terduduk malu.
mereka yang menjeling tajam.
di persoalkan satu persatu.

mereka yang berlagak sombong.
dihujani dengan cabaran berliku.

dear people,
once u doing wrong to other and u never try to settle down the offences,
yet u add it with some more haters.

u wait and see.
a moment later,
u will deserve what u have done.

to them,good luck in having your fake life.

0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea