Tuesday, January 14, 2014

.....

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 4:28:00 PM
Reactions: 





Bismillah.

Sihat ? Oh, Salam Maulidur Rasul kepada muslimin & muslimat.

Entry kali ni, xd idea atau apa apa yang menarik pun. Cuma apa yang berlaku mengenai diri sendiri. 

Sejak kebelakangan ni, kerap sangat tak sihat. Apa puncanya pun tak tahu lah.

Muka pucat macam mayat, lemah badan, emosi tak stabil, rasa nak terperap je dalam bilik.

Sekarang, worst sikit.

Perut lapar, tapi xd selera.

Bila makan, muntah.

Macam membazir je makanan tadi tu.

plus

kencing kotor, ada darah.

nak mati dah ke aku ni ?

tapi amalan tak cukup lagi.

tak sedia lagi nak mati.

jangan kau jalankan tugas kau Izrail, tangguhkan dulu.

hingga cukup amalanku, datanglah menjemputku.


1 kata-kata hebat !:

Stillina said...

hai ,still new with blogging.done follow yours.do follow mine :)http://ku-muslimah-biasa.blogspot.com

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea