Sunday, January 12, 2014

Throwback

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 10:00:00 PM





Bismillah.

Untuk kali ini, hati bunga-bunga. Maka entry yang terhasil pun berbaur bahagia. Aceehh, nak muntah tak ? Hee, kalau dah terasa tu rasanya boleh la kot lajukan jari untuk tekan button merah kanan, atas sekali tu. Eheh..

Macam mana nak mula cerita ? Entah *senyumsenyum

Throwback.

Lagu Motif Band - Tuhan Jagakan Dia.

Cukup buat aku terkesima, terdiam terus sambil menitis air mata. Walaupun tak nyanyi, tapi bila dia pasang and dedicate untuk aku.. Oh Allahh....

dan beberapa lagi yang aku rasa . . . . . . . . . 

Okelah, tak semua benda patut dikongsi, nanti tak best la kan ?

For sure, haih. Sekali lagi dapat surprise ! Benda yang memang dah lamaaa sangatt nakk, tapi sebab hal-hal tertentu asyik terbantut je untuk dapatkan benda tu..

Tapi tadiii, alahaiii.. 5 min conversation yang buat aku menitis air mata, dan sekarang tunggu masa untuk benda tu sampai by hand kat aku je.

Tenkiuu tenkiu ! Hanya Allah je tau apa rasa hati ni. Melonjak gembira, lagi-lagi dari orang yang tersayang.

Dulu kata dia '' Bukan harga jadi keutamaan, tapi nilai pemberian tu yang paling berharga " *tears drop :')

Terima kasih, sebab jadi antara manusia yang sabar gila dengan kerenah aku. 

ILY :')

0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea