Tuesday, March 01, 2011

Ipt love life - test market saja !

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 2:03:00 AM
sentuh bab cinta?
takrif cinta tu mahal bukan..
kerana cinta kita bisa menangis,ouh..cinta juga buat kita gembira..
gembira ke bila cinta datang ketuk pintu hati??
habaq mai sat..

oke2..saya dah nampak ada segelintir yang buat mimik muka "mestila gembiraa!!pedaaa!!''
dan..ada jugak yang buat mimik muka "ntah..penting ke??"
dan ada jugak yang monolognya "cinta tu indah tapi sakit"

cinta tu indah tapi sakit??
oke..yang tu saya sokong...
tiap malam bergayut,tiap malam on call
at the end..tiap2 malam nangis !!

wahai pasangan di luar sana..do you really sincere with ur love?
ahh..benci benar saya dengan pasangan curang..tambah2 skarg saya di ipt..
saya dapati smua nak test market je..
nak test cun atau tak..
nak test hensem atau tak..
ohh itu ke cinta bagi korang..

bila mintak pendapat je..
mesti jawab..
''releks laa..aku still setia yang disana...disini peneman je.."
~~aduh kak!!aduh abg!! macam tu plak korang ye..
ingatlah..once korang curang..the feedback that u will receive its double!!
huhu..sanggup ke nty terima kalau pasangan korang terscandal kat sne jgak??

cuba2 pikirkan oke??
pastu tulis feedback korang..
setuju atau tak..
love life kat ipt more on test market..

0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea