Friday, March 18, 2011

Luahan Hati '"Saya-ng"

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 11:51:00 PM
Reactions: 

~sedih~


Awak…

Sy sayang awak..

Dari hari mula kita jumpa lagi..

Saya selalu tengok awak..

Perhatikan awak..

Mungkin awak tak perasan sebab sentiasa bersama dia..

Awak..

Saya suka awak..

Tapi saya tak tahu macam mana nak luahkan kat awak..

Selalu sangat saya berharap yang awak perasan dengan perasaan saya masa kita msg..

Tapi saya tahu..awak tak akan perasan punya..

Awak..saya gembira bila awak sudi kongsi kisah awak dengan saya..

Saya rasa beruntung sangat sebab awak kongsi kisah awak kat saya..

Apa yang awak cerita semua saya ingat..

Kadang kadang tu sampai saya menitis air mata..

Sebab saya rasa sedih campur gembira..

Sebab awak cerita tentang awak dengan dia..

Saya selalu berharap satu hari nanti awak akan cerita tentang kita pulak..bukan lagi tentang dia..

Tapi saya tahu..tu semua angan-angan saya je..tak jadi kenyataan pun :*(

Untungnya dia sebab dapat awak…

Jeles saya..:(

~awak..sy rindu~

Tapi saya gembira tengok awak gembira..walaupun sebenarnya rasa sakit..

Awak..saya tak tahu macam mana nak bagi tahu awak yang saya sayang awak..

Sebab saya takut..bila saya bagi taw awak nanti..awak dah tak nak rapat dengan saya macam sekarang ni..

Awak..saya tak nak kehilangan awak..

Kalau boleh..saya nak awak jadi milik saya..

Tapi saya tahu saya tak layak untuk awak..

Awak..izinkan saya sayang awak dari jauh..

Sekadar untuk kuatkan hati yang saya masih ada awak untuk terus bertahan..

3 kata-kata hebat !:

haneyzatul.amira.amran said...

acece.. jiwang you! :) hihihi

Kyra said...

aduh..terkantoi..hehe

bluesense_4444 said...

mcm kisah idup kite lak..huhu.. :(

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea