Sunday, March 13, 2011

Kita Sahabat Selamanya

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 11:41:00 PM
Salam..rasanya dah lama aku biarkan Kyra Ismera keseorangan..dan sekarang rasanya masa yang sesuai untuk bersama Kyra..

Bismillahirahmanirahim..
tadi baca blog Hanim..terharu rasanya bila baca post Aku dan kawan2..
dan saat tu aku tersedar yang dah lama aku tak menulis dan agak lama aku abaikan kawan2 aku tu..huhu..
maaf ! kehidupan kat sini boleh dikatakan agak sibuk..
tambah pulak sekarang ni musim peperiksaan..satu minggu tu ada je kuiz dan test..berat otak rasanya..
buat kawan2..maaf sebab tak text n call..
bukan lupa tapi tak sempat..
insyaallah..cuti nanti kita jumpa..

Ini UNTUK kamu SAHABAT

sahabat..bila di sini,
baru aku tersedar bahawa kehadiranmu begitu bermakna di sisiku,
bila ku kesusahan,aku ingin pinjam bahu kamu,
bila ku gembira,ingin saja aku kongsikan dengan kamu,
sahabat..aku mulai sedar,
tanpa kamu,aku lemah,
tanpa suara semangat kamu,aku rebah,
tanpa senyum mu aku resah,
sahabat..aku mulai sedar,
senyum mu ubat segala duka ku,
tawa mu penyembuh kegelisahanku,
tindak tanduk mu buat aku ketawa..
sahabat..kamu punya 1001 kelebihan yang boleh buat aku gembira !
aku bersyukur punya kawan seumpama kamu :)



dalam hati ni memang rindu..
rindu sahabat yang selalu hiburkan hati dengan nyanyian-Ecah
rindu sahabat yang selalu ada informasi yang menarik untuk dikongsi bersama-Ctn.Hanim.Nysha.Anis.Fady.Sadee
rindu sahabat yang tergila-gila kan games badminton-Myrul
dan rindu sahabat partnership HaTi Bookstores yang sentiasa menjadi pendorong -Theresa

sayang kamu SAHABAT !

2 kata-kata hebat !:

100penulis said...

ait nape nama sy xde kat atas? nak merajuk la camni hehe

Kyra Ismera said...

ade je nama awak tuu...dlm kenangan :)

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea