Tuesday, March 22, 2011

Kenapa kalau sedu kena minum air??

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 6:47:00 PM
Reactions: 

Hyedanassalamualaikum..opsskenapatulisrapat2ny?okesebabnyaialahsayaterasamalubilasayabacabalikpostsayayanglepastu..hehe..bukankeyboardrosakoke!

Ehem2..pening ke??oke back tu normal..malas nk guna saya awak..guna KI boleh?feel sikit kan..

Okelah..back to the topic..kenapa kalau sedu kita kena minum air??kenapa tak makan??kenapa tak lompat2??dan kenapa asal sedu je minum air??ada sesiapa taw??

Terpanggil nk tulis sebab SEDU ni pun sebab terkedu bila ada kawan seorang ny sedu… terjerit-jerit “ada air tak?sedu ny..nak sikit..”lepas tu..kawan disebelah terus Tanya..kenapa kalau sedu kena minum air?

Err..kenapa ya??pada pendapat KI la kan..KI umpama kan badan kit any macam blender..korang taw kan blender tu berfungsi macam mana..macam tu la badan kita..kalau tak cukup air..dia akan tersekat-sekat..bahan yang di blend pun tak hancur..sama la jugak dengan badan kita..kalau tak cukup air..kita sedu..

Tapi betul ke macam tu??sebab KI piker macam tu..korang agak2 macam mana??

Kenapa kita sedu??


dikarang dengan penuh tanda soal,

kyra

1 kata-kata hebat !:

Anonymous said...

found you site over misterwong... but one question do you have twitter or facebook, where i can be connected with you blog...? thanks

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea