Monday, January 23, 2012

Program Bakti Siswa Anak Angkat

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 1:38:00 PM


Assalamualaikum..

Program bakal berlangsung tak lama je lagi..tapi aku yang mula menggelabah..huhu..macam la aku ni pengarah program kan ? sibuk nak gelabah sini sana..padahal jadi floor manager je pon..(actually sangatlah berat tugas floor manager,ayat nak bagi sedap hati)

tak kisah la apa pangkat and jawatan pun dalam program tu..hopefully semua settle and berjalan dengan lancarnya..go PRS go ! acewah..semangat pulak..hehe

by the way..another scope tugas yang aku kena handle adalah aktiviti malam kebudayaan and kena make sure semua exco or ajk bawak barang yang diperlukan..

dah la..tak nak cakap banyak..thanks untuk semua yang susah payah turun meeting and menjayakan program ni..untuk pengarah program,jangan tension2 taw..senior senior sentiasa membantu anda :) # senior la sangat kan :P


kalau ada masalah,hampa jangan
duk salahkan pengerusi oke !
aku ketuk hampa !
aku nak hampa berdikari :)

0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea