Monday, April 21, 2014

Alam Maya - Disitu Bermula

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 8:58:00 PM
Reactions: 




Alam maya - disitu  bermula. *kemain tajuk

Pada dasarnya sekiranya berdepan, sepi tanpa bicara. 

Itu dulu. Tapi sejak dah wujud group whatsapp ni, dah riuh rendah jadinya. Tak berhenti-henti aku senyum. Iyalah bila mak mak sedara bergurau senda bersama kami yang anak anak sedara kemain mesraa. 

dan

kami antara sepupu dah mula nak bertegur sapa. bukan tak rapat, tapi segan. Iyalah semua dah teruna dara tak kan nak lepak minum tengok bola gosip macam dulu kan ? dulu lainlah tak dinafikan berapa akrabnya kami. Main sama-sama, sampai pernah ada yang main kawin-kawin. Haha

well kami sepupu sahaja dah 36 orang tak silap. can you imagine ? itu baru cucu. belum plus mak pak sedara. riuhh ! cicit dah nak masuk 11. 

*pengsan !

haha. well happy me ! happy us !




1 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea