Saturday, May 03, 2014

Frust habis !!

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 11:05:00 PM
Reactions: 





Assalamualaikum..

Serius frust tertonggeng tonggeng. Haa, punya frust sampai tanda aras frust tu tertonggeng tonggeng. 

Haih.

Untuk kesekian kalinya baru aku faham iklan

"sannntannn dahh habisss"

kah kah kah

so pe cer ?

alkisah, aku ni peminum tegar milo tabur ais. wuuu, sedap ! nikmat ! tahuk ?

selalunya aku akan minum milo waktu pagi atau sebelum tidoq.

tapi seminggu dua ni, dah tak minum milo.

kengkonon nak diet lah pffftt

tapi tapi tadi terasa sangat nakk minum milo.

dah keluarkan susu, dah keluarkan ais !

bila nak ambil milo.

ambil balang

'' milooo dahhh habissss''

frust frust frust

simpan balik susu, ais.

minum air kosong,

sob sob

dan sekarang faham dah kenapa makcik tu jerit cenggitu bila santannn dahhh habiss

frust jugak la tu..

 * gua tak de monyet nak mintak tolong belikan milo

kih kih kih





berani ? try klik : sini

aku pun tak tau apa functionnya. engkorang try la test. 

0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea