Tuesday, November 09, 2010

D.I.A.M !!

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 7:49:00 PM
Reactions: 
"Eh..hanis..asal kau?dok sorang2 dalam bilik..diam je.."
"ntah..pening ah..kepala neyh asyik sakit je..asal ha?"
"kau tu..banyak sangat fikir..cuba kau cool down dulu.."
"aku tengah cool down la ni hanis!!ya..hoi hanis!ni hanis tengah cool down la"

"kak!napa?''
kenapa??
"hah?awat?''
"muka asyik berkerut ja..pikiaq pa?sembang dengan sapa?"
ohh..siapa ha?
"xdak pa..monolog..mungkin"

ehh..kenapa kita perlu cakap sorang2 sedangkan ramai lagi orang disekeliling kita?
"hah!aku kan kau!mana boleh berpisah"
"ohh yeka?so kena cakap dengan kau?"
ntah.tiada jawapan.

"heh hanis!asal kau fobia sangat?''
"fobia?ahh kau diam!aku dah cuba untuk lupa semua tu..jangan ungkit!"
"bukan aku nak ungkit..tapi.."
"heh!sudah!sudah!jangan buat aku gila!!"
ohh ya..kenapa perlu ingat segala benda yang menyakitkan?cukuplah hanya aku saja tau siksanya 'fobia' itu.Tak usah dikenang.Tidak seindah mana,tidak segah mana!hanya perit!

"hurm..maaf..saya masih lagi saya..ruang yang satu tu masih lagi tak wujud"
"wey hanis!!sudahlah!!jangan paranoid!"
"tak!tak!aku..bukan paranoid..!''
"kau tu aku!aku taw!"
paranoid??kenapa mesti??tapi...arghhh!!

diam!
kyraismera


3 kata-kata hebat !:

azwa_amani said...

hanis : awak kenapa????..:)

azwa_amani said...

nak panggil kyra ke hanis???..

Kyra said...

@azwa : mana2 pun boleh..:)nak pgl amani ke azwa?:p

ntah.buntu

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea