Monday, November 15, 2010

Hati Gundah

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 12:07:00 PM
Ya Allah..perasaan apa ni?asyik gementar je..kenapa??duduk tak kena..diri tak kena..serba serbi tak kena..sepatutnya result dah keluar..tapi bila check..tak boleh pulak..

Ya Allah Kau permudahkanla segalanya..Aku mohon Ya Allah..Aku tahu aku lemah..Kau kuatkan lah semangat ku..Kau tabahkan hati ku..Kau pasrahkan aku untuk terima segalanya dengan berlapang dada..

Ya Allah..terima kasih kerna Kau kurnia kan sahabat yang sentiasa memahami,keluarga yang sentiasa berada di sisi dan Kau limpahkan kesabaran Mu kepada ku..

Sungguh aku takut untuk menghadapi hari esok.Semoga aku kuat untuk meredah segalanya.Aminn..

tafakur,
kyraismera

0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea