Monday, July 23, 2012

Mereka SUDAH,anda BILA lagi ?

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 8:50:00 PM
Reactions: 

Assalamualaikum :)
Berbuka apa tadi ?

Cait.berbahase basi pulak aku kang'.Geli tekak tak baca tadi tu ? HAHA. Abaikan.
Tedia baq hang.Nudiahh awai adik-adik ni kawen kan ? Nak tengok ?

Kelik SINI.

suweet pun ada,tapi bride macam malu-malu je kang' ? ==.
apapun,mereka sudah..anda bila ?

HAHA.evil laugh

tadi en gula hati yang kasi video ni kat IM.
terkejut jugak tengok sebab pengantin lelaki tu ada iras adik en gula hati.
dah la nama sama,umur sama,muka lebih kurang sama.

cuak cuak.

lantas ku skype untuk bertanya.
ewahh en gula hati kite tu beria je cakap ; (kelik untuk tumbesaran enfra grow,ducth laddy,anmum blablabla )


tengok.cuak kan.
tak  pueh hati aku,terus call

ye ye je dia iakan..
bila tanya pasal video kawen tu la..

pastu dia gelak-gelak..
dia tanya balik..tadi spe yang ckp muka mcam capik ? spe ? spe ?

see.aku kena balik 

padahal mulanya dia tak taw pun aku cakap pasal video.
lepas call baru dia taw pangkal sebenar.
tapi tadi kemain je iakan.hehe

kan dh senyum sorang2..

leviyu gula hati :)

2 kata-kata hebat !:

gigiAriEma said...

haha. kalau iye sama . mang lepas ni abg dia plak la kawen ye dakk. ptot la cuak. hehe :P

Kyra said...

AMINN..DOAKAN :p

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea