Saturday, July 14, 2012

New Spectacles :)

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 3:33:00 PM
Assalamualaikum !


Hari ni hari ceria :)
Duit PT dah masuk,boleh la lanje sakan kan :D

erm..as usually dah boleh dikatakan habit.Pantang ada promosi/selang 6 bulan atau setahun sekali.
mesti WAJIB  tukar spec baru.

setiap kali tukar,mesti ada perubahan power and silau.Tapi alhamdulillah tadi check power remain tapi silau je naik :/

for the first time  pilih bingkai spect tanpa bantuan mama.Sebelum ni,tak pernah aku yang decide yang mana aku nak,sebab aku memang tak reti decide wish one suitable for.Memang mengharapkan mama semuanya.

Tapi tadi,aku pilih sendiri sebab balik dari kampung terus singgah.Mama tak ikut.Entah la sesuai atau tak frame yang aku pilih tu.Huhu.Hopefully much better la kan :)

Untuk spect kali ni aku pilih dari Paul Smith and buat Magic Sun.



Untuk yang pakai spect maybe tau apa tu Magic Sun.
Magic Sun tu yang boleh detect cahaya matahari and automatic tukar warna yang lebih gelap.

Kali ni spect aku full frame-black.
Dah lama teringin style ni.Tapi agak-agak sesuai ke tak ha ? risau jugak.hewhew.

So tunggu je la Selasa ni macam mana.Tadi deposit dah bayar RM100 so Selasa ni settlekan semua je :)
nantikan penampilan terbaru ==.


MR tanya kenapa buat spect,
patah ke  ? 
bila jawab 'saja'
dia 'hurmm' je..

hehe..peace !
dia pun beli new sport shoes..
harga pun boleh tahan mahal jugak..
so same je dua orang kan ? :P

0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea