Saturday, July 14, 2012

Untuk Hazwan - Maaf :)

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 11:40:00 AM
Assalamualaikum ! Tak jawab sombong,jawab dapat pahala :)

Afternoon people ! 

Entry ni KHAS untuk someone yang aku terserempak dekat Komtar minggu lepas.Bukan tak nak tegur tapi takut orang yang ditegur tak kenal orang yang menegur.haha.Pusing-pusing tak ayat aku ? Someone yang pakai shirt putih,tangan pegang camera,(macam tengah sesat pun ada) haha.Eh ok stop ! marah orang tu nanti !

Untuk Hazwan !
Soreyyyyy sangattt sanggatt wey ! Niat dihati memang nak tegur tapi takut pulek.Hehe.
Well aku kan pemalu orangnya :P Hahaha.*muntah hijau Hazwan baca


tengok weyh ! aku dah tulis ampon ampon.
nampak tak betapa tulusnya hati aku
haha :P

lepas ni kalau jumpa hang tegoq aku dulu taw.baru aku berani :D
again.sorry :')

#rindu kenangan sekolah kat TJ
-happy jugak sebab hang ingat aku lagi :D

jom terjah belog Hazwan :)

2 kata-kata hebat !:

Hazwan Hashim said...

tak dak hal la... okey... terharu kot siap maaf buat entry. hehe. btw thanks.

Kyra Ismera said...

no worries :)

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea