Sunday, July 08, 2012

Monolog - cakap sorang-sorang

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 2:47:00 PM


Assalamualaikum and hye peeps !

have u 'settle' your zuhr ? if not.kindly do so first =.= 

hauchumm ! ouh excuse me :/

im not feeling well today.haiyak esok dah nak mula practical tapi hari ni jugak demam datang melawat.
tak pela sakit tu untuk menghapus dosa kecil kan.




dan pada masa yang sama aku dah mula nervous untuk esok.hauchumm ! ouh again.excuse me .terbersin lagi.
agaknya macam mana esok kan ?
garang tak bos aku ?
emm macam mana kalau baru nak introduce tetiba ter hauchumm..
see..tak sempat nak mention aku dah terbersin.

haih.macam mana pulok dengan daily report ?
buku hijau tu aku tak belek lagi.
plan tempat kerja pun aku belum lakar.
oh my godness
what happen to you !



yuhuuu.what so ever.keep rocking bebeh !
hauchumm ! again.excuse me :(
hewhew..rasanya mata dah mula berair.
asking some rest maybe.

tapi.


iron ?
ha memang pong.
baju untuk esok aku belum iron
and worst belum decide lagi nak pakai baju apa.
hey ! mai tolong pilih baju kat aku sat.

hauchumm ! see.aiyakk..


alamak ! ubat la bukan bestie aku.
aku pandang pun tak nak..

tapi memandang nak selamat di dunia untuk esok hari

memang aku nak pi cari PANADOL COLD 

tapi tak larat aih nak drive.
hauchummm !
see.again.hewhew.


:/

0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea