Friday, July 13, 2012

What My Life Would Be ?

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 8:01:00 PM


Assalamualaikum and evening people ! :)

Hows your Friday ? Friday in Love ? :)

mood untuk menulis kali ini tidak dapat diterjemah dengan kata-kata,percakapan atau perbuatan.Hanya rasa hati yang mampu memberikan reaksi yang sempurna.

kenapa ? hmm..sebelum tu congrate to those yang telah dilamar oleh IPTA untuk melanjutkan program pengajian peringkat Ijazah.Well done people ! you're already makes your parent proud of :')

In the deep of my heart. Truly I'm admit it.I'm too jealous with all of u.especially FRIENDS yang sama-sama ke tingkatan 5 dan berpisah di tingkatan 6.Well you deserved to have it kan :') 

mulanya ada jugak rasa menyesal kenapa lah aku tak go on je dengan form 6.Kalau tak mesti tengah happy sekarang.Waiting for the Ijazah like them.But then aku tersedar,tak sepatutnya aku menyesal dengan apa yang dah berlaku sekarang.Dulu masa kawan-kawan UiTM tengah busy final week aku ada jugak rasa menyesal....kenapalah aku tolak tawaran ke UiTM dulu.Kalau tak mesti dah join diorang.

Ya Allah,ampunilah aku.Terlalu banyak KALAU yang aku ungkapkan.Ustazah kata KALAU tu perasaan dari syaitan yang cuba berbisik agar kita tidak redha dengan apa yang dah berlaku.Astarfirullah.Tersedar seketika.

But then my tears running down :') sebak.
then I started to smile ! hey , tak payah nak sedih.You have to proud of on what you have done ! biarlah orang tak nampak apa yang kau usahakan,biarlah orang tak ucap tahniah dengan apa yang kau hasilkan kerana ALLAH tahu segalanya.

In the deep of my hearts.Its bleeding :') but now I'm trying to cure it with Astafirullahal-azim.
Nevermine,u already have diploma's in accounting. :)
Enough kan ? Jangan tamak dengan apa yang ada. Tapi cuba untuk tingkatkan apa yang ada.Biarkan mereka dengan Ijazah buat seketika.Ada rezeki tak kemana kan ?

They don't know how much you struggle for the final.Only God know everything.Nevermine if they said alah,bukan AKJ lagi pun.

apa pun aku bangga dengan pointer aku yang dah banyak sangat naik.Berbaloi dengan usaha dan dugaan sem lepas.Mereka tak tahu apa yang kau hadapi.Hanya hati yang tahu.Nevermined,keep smiling like no one know inside you are dying :')

hey ! apa yang aku duk pasrah sangat ni ?
wait people ! i will prove to you who actually i am.

kalau pandai sampai ke negara china pun,tapi hati ahli keluarga tak diutamakan.Itu bukan keyaan yang sebenar.

Insyaallah,aku pun akan ke Ijazah nanti.Cuma belum masa ! wish me the best for this pratical moment :)


4 kata-kata hebat !:

feeza said...

ada hikmah disebalik ape yang berlaku...:) dah tertulis semuanya utk kita..

me,penah tolak tawaran ipta n then sambung diploma kat kolej swasta je..agak cemburu dgn rakan2 yg dah up..dah sambung degree semua..paham perasaan hanis camne..

tapi sabarlah..kamu akan dapat yang lebih baik..percaya laahhh...:)

Kyra Ismera said...

:') setiap orang ada rezeki masing-masing kan.Insyallah lepas grad nak further :')

feeza said...

ada ym takk?? or skype ke?

Kyra Ismera said...

ada skype hanis rahim

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea