Thursday, June 03, 2010

minggu kelam kabut!!

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 10:22:00 AM
~kerepek buat aku merepek~

uih.mggu ny mmg mgu yang pling messy!!pling segalanya..
sememangnya meletihkan..
huaaaa...
ok..
kte cter skit jadual aku y ala2 pngurus artis gitu..haha
ermm...dari mggu lepas lagi..aku ditugaskan utk mncari hotel yang ada beach,pool yang agk cool..n so on dkt Penang..
mmg sgt memenatkan..round area Penang..kuar msuk hotel..
bt reservation..
and..at the end..dpat 3 hotel yang mmg menarik la..
PArk Royal,Shang-ri-la,n hotel y pling simple..htel Tanjung Bungah..
after pnat memikir dan mengira bajet..
kptusannya..Hotel Tanjung Bungah..
ok..satu bab dah settle...
seterusnya..
renovation bilik....
bilik aku..
mmg excited.happy..
but amt2 meletihkan..
aku amik masa dua hari berturut2 utk cat blik..aku cat dgn kak yati..
baru aku dapat merasakan nikmatnya mengecat sampai lenguh bahu..terteleng2 kepala..n sampai skit kepala sbb xthan bau cat yang mmg indah bg sesetengah org..=(
sgt mydihkan dan memenatkan lagi..apabila mlm td..cina perabut tepon kata katil double deker y order da smpai n by this nyte jgk ayh aku soh hntar rumah..
bermula la penderitaan seterusnya..cuba bygkan..time 2 pukul 7..cina 2 nk mai hntar pukul 8.30..ohh tidak~!!!!....lepas je solat magrib..bermula la sesi BErsama ERic ala2 aku...berpunggah la kami..keluarkan segala harta mak nenek dalam bilik 2..(dah nama pon renovate kan)..dari katil,almari,meja study,rak buku.. n selanjutnya...
akhirnya....tepat2 kul 8.30...bilik aku kosong dan sudah sedia utk menyusun kedudukan bilik...PALING BUAT AKU GERAM bila cina tu mai hantar katil pukul 10 mlm...
wah2...sgt baik hati..melambatkn masa aku..korang bygkan!!da la esoknya skola..revision xbt lagi..mmg berbakul2 sumpah seranah aku hadiah kat cina 2..
dalam pukul 12.30..semua settle..wahh!!bilik baru..
tanpa buang masa...basuh kaki..g solat..terus tdo...
HARi INI..aku bngun dengan malasnya sebab semalam letih nk mampuss!!
n aku da xde mood nk g skola..lg pun hari ny aku kne siapkan something y agk bnyk utk maklang aku...hurmmm...bz.bz.bz.letih!!
n nk btw jgak..sepanjang mggu ny..aku skit perut..skit perut memulas..tp bukan skit nk buang air..sakit sbb tension..muka pucat gler..huhu..tula symtoms aku tension..
huhuhu......

~sebagai ganjaran..mlm ny nk release tension..having a nyte at penang..=) yahooo!!!~

0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea