Saturday, June 26, 2010

Pengalaman

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 2:04:00 PM
Entry kali ni hanya sekadar mengongsi pengalaman,perasaan dan hanya berbasa basi.tak kisah la kalau korang nak cakap aku ni perak or kecoh lebih.tapi post ni hanya untuk suka suka je.excited barangkali.he he he..

Bukannya ape pon..just nak cerita pengalaman dapat lesen P.sebab aku ni pelik dari semua orang.yela orang lain dengan mudahnya dapat lesen.tapi aku.aduyai.banyaknya dugaan,rintangan,masalah dan segala-gala.

Okla.at last dapat juga lesen P.tahniah untuk diri sendiri.he he he.pengalaman aku bersama abang JPJ a.k.a tester la kan.erm.

Nak dijadikan cerita aku kena sesi dua.well korang tahu la.bila kena sesi 2 3 ni.sesi tengah hari.orang-orang jpj pun dan penat,letih,badan pun dah bau asham.he he he.

Erm.nak buat pengakuan.aku ni jenis cepat gelabah.ape selalu makcik makcik cakap.err.haa.gelabah bewak(biawak).maybe tu aku kot.ha ha ha.barangkali.:)

Alhamdulillah.bahagian bukit,parking n 3 side tu lulos.he he he.bab yang paling takut.bab kena gi jalan raya.huh.kus semangat.tapi berlakon tenang.ho ho ho.

abg jpj: k dik kita g jalan 3.sekarang ni waktu budak balik sekolah.jalan lain mesti sesak..
cik kyra:ok..(senonya gabah)hu hu hu..
abg jpj : eh..nape dah 3 bulan baru nak buat test?lamenya..
monolog ; err..patut ke nak cita nieyh?hurm cita ke x..uhh..
cik kyra: sebenarnya..dulu..(perbualan dirahsiakan)he he he..
abg jpj : oo..patutla..bawak laju sikit(senyum)..bawak 60km/h..
monolog;otak:sila cerna kembali kata-kata abg jpj nieyh..' oo..patutla..bawak laju sikit(senyum)..bawak 60km/h..'
otak;hoit..dia kata bawak 60km/h..dia suruh bawak laju sikit..
cik kyra :60 ekh?ok..(hati da mula berzikir dan seangkatan dengannya)
~~huhu..moga sampai dengan selamatnya
___________________________________
dah sampai.........
abg jpj:erm..lulus..tahniah..
cik kyra :temakaseh..:)
abg jpj:lain kali bawak keta jangan la gelabah sangat.relaks je.jangan takut.pastu masa bawak tadi napa nampak muka berkerut kerut?mulut berkumat kamit..hehe
___________________________________

ps:berhati-hati di jalan raya
cik kyra sangat la malu apabila ditegur sebegitu.ha ha ha

0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea