Tuesday, June 08, 2010

Undefined Feeling

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 11:10:00 AM
entry kali ny..hurm..undefined feeling..yang pasti perasaan sekarang..sebak+sedih=menangis..kenapa??entah..undefined..aku buat salah??maybe..hurm..terlalu mengikut perasaan??maybe..surely..no answer..am in silent mode : diamkan diri..dan akan cuba jeling2 je bnda alah 2..sbb aku taw dy xkan bervibrate..hurm..ish..poyony aku..tp..2 realiti..realiti kehidupan..lumrah kehidupan..kan??ish..npe aku jadi macam ny??okey..kenali diri..aku mmg pesen macam ny..hurmm..lebih suka menyendiri..why??ntah..satu lagi..aku ny terlalu paranoid..terlalu pikir negatif sesuatu bnda 2..bkan ke maksud ny care??ntah..again.no answer..ok..stop crying..calm..ok??surely not..so??ntah..hurmmm...

0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea