Wednesday, June 09, 2010

solute dan selut

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 8:42:00 AM

display only yer..hehe..

hyhyhy..malang tak berbau..itulah yang boleh aku katakan waktu ni..bila ingat2 blik..kelakar!hehehe..starting dy macam nih..

semalam..ayah ajak g Kulim..pastu gi kedai buku kat taman selasih tu..katanya nak beli barang sekolah..so aku pun semangat la nak pi..coz aku ni minat giler masuk kedai buku..xkira la kedai tu kecik ke besar..tapi lagi besar lagi la best kan?ngee~~

ok..dah sampai sana..xperasan pulak malam tu ada night market..so traffic la kat situ..memang susah nak dapatkan parking kat situ..hurmm..oleh disebabkan kereta yang berduyun-duyun kat situ..kami pun park kereta dekat seberang jalan..kena lintas..

settle sudah bab parking n kami selamat membeli belah kat situ..=)kisahnya bermula bila dalam perjalanan nak ke parking kereta..hehe..

kat tepi longkang tu ada lecah..aku nampak lecah tu..n aku target nak langkah yang kat sebelah tu..sebab dalam kesamaran malam tu aku nampak daun-daun hijau kat situ subur je..so otak aku pun buat rumusan yang kat situ xde lopak..

semangat je aku langkah..debushh!!amik!!kaki aku dah duduk dalam selut..sampai paras buku lali..mak oii!!geli geleman aku..panic punya hal..kaki sebelah lagi pun turut terjun dalam selut tu..Allah jer la taw perasaan aku..geli!!..so cepat2 aku keluarkan dari selut tu..

aku geli tengok kaki aku..penuh dengan selut dan rumput tambahan..alahai..nasib baik ayah aku xperasaan..n dye jalan g amik kereta n mintak aku tunggu kat situ..fuhh..nasib baik..kalau x macam mana aku nak jalan dalm keadaan macam tu..tapi time tu aku berlagak cool je..coz takut kena marah kan..

lepas je ayah aku lintas..ada abang sebelah tu tegur..'cayalah adik..abg solute ah..pandai dik cover noo..'pastu dye gelak..adehh!!ada org nampak..malunya..huhu..pas2 abg tu kata..'abg nampak camna adik leyh terjun td..best x?'..huhu..cantekk punya brother..slumdunk dye je kata kat aku noo..huhu..

so bila balik rumah..aku nak tergelak la plak..yela..mesti klau aku di tempat brother tu pun aku akan gelak..haha
~brother tu solute aku sebab selut~kekeke

0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea