Monday, November 01, 2010

ABANG,berjuanglah!!

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 10:32:00 AM
Tatkala hati ini sedang bergembira,ada insan yang sedang berduka.Insan yang sedang menangis meratap segala kejadian.Insan yang sedang bertarung untuk hidup lebih lama.

Sedangkan aku di sini leka bersama sahabat yang lain tanpa mengetahui betapa deritanya sahabat ku di sana.Sahabat yang sedang berdoa agar adiknya kembali pulih,sedar dari koma,dan berharap agar adiknya mampu memanggilnya ''kakak'' kembali.Tatkala ini,tubuh itu berteleku di pintu rumah.Menanti khabar adiknya yang satu itu.Menanti panggilan telefon yang membawa khabar ''kakak,abang dah sedar''.Dan menanti segala harapan.

Buat sahabat ku Nabilah Jamaludin,sabarlah..insyaallah..ABANG akan kembali pulih,kembali tersenyum seperti sedia kala.Teruskan berdoa wahai sahabat.Kami sentiasa berada bersama.Sedia meminjamkan bahu untuk anda.

Kepada ABANG,teruslah berjuang.Ahli keluarga mu tak henti-henti berdoa agar kamu kembali sihat seperti sedia kala.Kuatkan semangatmu!!

Sincerely,
kyraismera

7 kata-kata hebat !:

NBLH said...

much thanks. thank youuuu.

sangat trsentuh baca.
ty.

nak out. pi tgok abang

PUAN PIA said...

so touching...
kenapa dgn adik dia?

Kyra Ismera said...

@lulu : its ok..whats friends for ryte?

@sis sofia :accident..kepala retak..pendarahan dalaman

Unknown said...

Semoga cepat sembuh...

ghost said...

adik dia sakit kritikal ker..?moga cepat sembuh.

Amni said...

Ya allah... sedihnya eksiden sampai macam tu.. huhu.. tau perasaan dia.. dulu kakak saya meninggal sebab eksiden.. saraf tunjang patah... err.... mudah-mudahan cepat sembuh... amin...

Kyra Ismera said...

amin..semoga semuanya selamat..:)

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea