Wednesday, October 27, 2010

Dedikasi Buat Sahabat

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 2:23:00 PM
Salam..entry yang penuh emosi..klik video ni..untuk lebih menghayati..:)


Kawan,teman..penting ke?yup..insan yang paling penting..entry ni khas buat sahabat yang dahulunya memang rapat dengan Kyra,totally rapat..tapi sekarang dah menjauh..kenapa..hanya sebab kata-kata seorang kawan yang cakap kami scandal..sebab tu je awak dah tak rapat dengan saya??

Awak..saya rindu kenangan kita..mungkin bagi awak..tak punya sebarang makna..tapi ianya paling bermakna dalam sejarah persahabatan saya..awak faham cara saya..tapi tu dulu..dan dah jadi kenangan..cepat betul awak berubah..saya ikhlas kawan dengan awak..

Awak..saya rasa macam nak tunjuk je balik msg awak dulu..awak cakap kita akan still keep msg walau apa pun..cuma kalau tak da kredit ja awak tak msg saya..tapi sekarang?tak da langsung msg dari awak..awak malu kawan dengan saya ke?Awak kawan dengan diorang..tapi awak tahu tak belakang awak diorang kutuk awak..saya nak bagitaw..tapi awak mesti tak percaya saya kan sebab awak dah memang kamcing dengan diorang..saya tahu..awak nak sembang dengan saya..tapi awak takut kan?tapi kenapa perlu rasa takut tu?

Awak..saya rindu nak mengadu kat awak..saya rindu nak cakap kat awak yang saya dah balik kampung dan rindu nak gaduh dengan awak jugak..

tak pelah awak..harapnya awak bahagia..gudluck dengan perjuangan hidup seterusnya!

-takmudahnakdapatsahabatyangbetulbetulsentiasabersamakita-
*terharu dengan post Anis >>Kotak Hati Erin..tq!!

terkilan,
kyraismera

5 kata-kata hebat !:

Mr. Asada said...

manusia itu berubah hanis.. kadang tu memang sukar nak terima perubahan orang lain.

apa pun.. hope dia tak lupa kat hanis. ;)

ke dia ni teman tapi mesra? hihi =P

Kyra Ismera said...

bukan teman tapi mesra la asada..
ameenn..hopefully

Ibu Ammar said...

teman yang sentiasa bersama?.. aha. macam tak ada.

ghost said...

my buddy jugak sudah bukan buddy lagi..dia penuh dendam sedangkan aku penuh kecintaan pada keamanan.sampai masa ada kawan2 yang pilih jalan masing2.

Kyra Ismera said...

errmm..bila senang ramai la kawan..bila susah..takde langsung..

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea