Tuesday, November 01, 2011

Ada orang puji aku COMEL

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 8:32:00 PM
Baru lepas makan nasi putih,ayam goreng dengan sos.RM3.20.sedap bak hang !

Tak ada benda sangat yang aku nak kongsi kan bersama.Cuma nak bagi taw yang hari ni ada orang puji aku comel.

Sumpah aku bukan reka cerita.diorang yang cakap.bukan aku bodek.ikhlas dari lubuks hati mereka :D ayat aku ayat sengal.

Fine ! kau duduk diam-diam.biar aku cerita.dah macam paksaan kan.tapi.ada aku kesah ?

First : kawan akak roommate aku.yang aku panggil kak As.sebab aku tak taw nama betul dia apa.dan tu je yang aku selalu dengar akak roommate aku sebut.entah betul entah tidak.aku pun tak taw.tibai sajalah !

Tadi lepas kelas.aku ada gap sejam je.kelas hari ni memang penuh.dari 8-1 sambung pulak 2-6.sadis untuk minggu ni.sejam yang ada tu aku balik bilik.masa yang cukup-cukup untuk aku minum segelas white coffee sambil buang masa dengan dengar lagu.

aku ni tipikal agak kelam kabut.sebelum baju aku dirogol dengan tumpahan white coffee tu lebih baik aku tukar.aku pakai shirt smile yang memang fav aku dengan kain batik mama.dah.cukup simple.

Masa tulah kak as datang.kak as memang baik.sebab dia selalu puji aku.tadi dia tegur aku lagi.dia cakap perwatakan aku comel.ha-ha-ha.aku? comel? Ntah.klise.

Tak pe.orang puji.kita senyum sambil buat muka WOWW !ha-ha-ha
Nak taw apa akak tu cakap.dia cakap aku ni selalu je nampak cool.even kelas padat.even kuiz berlambak.aku tetap cool.cukup time,aku gi kelas.ouh.akak tu suka cara aku.dia cakap perwatakan aku comel.aku tak tau tu pujian atau sebaliknya.tapi ia cukup buat aku bajet artis.hahaha

Kedua : kat café.senior atas aku.yatt.dia cakap dia masih ingat lagi gaya aku nyanyi untuk slot game aku masa perjumpaan PRS.ohh tidak.aku malu.sebab tu lah satu-satunya slot yang aku menyanyi dengan muka kering tanpa rasa malu.aku memang tak malu time tu.tapi aku bangga sebab diorang ingat game yang aku ajarkan.oh aku perasan lagi.tak apalah.bukan selalu kan. :D

Tiba-tiba aku rasa entry aku kali ni macam aku bajet femes.hahaha.sory.blog aku.penulisan aku.so perlu kau kisah?

Aku rasa mesti banyak gila feedback lepas ni.lagi-lagi budak poly yang kenal siapa Hanis Rahim.ok semua tak kenal aku pun sebenarnya.hehe

Feedback yang aku jangkakan :

1.semua orang akan cakap.aku bajet gila.baru puji sikit dah masuk blog.
2.mesti ada yang akan puji aku lagi lepas ni.sebab.sapa puji aku.nama orang yang puji tu masuk blog.

*gila punya statement kan.haha.aku bukan gila publisiti.Cuma sekadar suka-suka.peace yalls !

0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea