Saturday, November 26, 2011

Dunia Penulisan dan jalan hidup baru

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 7:40:00 PM


assalamualaikum dan salam maal hijrah.

baru je lepas blogwalking.baru lepas bw blog Hanim.aku baca cerpen dia yang berkisarkan Daim dan Am.aku taw,tu watak favorite dia.dan sebenarnya watak itu wujud.Daim dan Am memang wujud.banyak rahsia disebalik dua nama tersebut.biarlah Hanim je yang tahu apa rahsianya.

bila aku baca penulisan dia,aku teringat dengan penulisan aku.dah lama aku tinggal dunia penulisan.dah lama aku biarkan cerpen aku tergantung tanpa penamat.dah lama aku tak buat cerpen baru.apa nak jadi ni hah ?

dulu aku aktif menulis.boleh dikatakan hari-hari aku menulis.ada saja idea aku untuk menulis.mungkin sekarang aku busy dengan kelas dan aku lebih tumpukan study.jadi minat ku terhadap dunia penulisan terpaksa aku hentikan seketika.

aku teringat kenangan aku masa jadi penulis online di 100penulis.memang best.dapat bergaul dan berkongsi tips dengan penulis yang lebih hebat.mereka memang hebat.setiap karya penulisan mereka pasti tersentuh.pasti memberi impak.karya aku ? entah.

puas aku belek balik karya ku.lebih 50 koleksi cerpen yang telah aku hasilkan.sikit bukan ? damn ! aku patutnya boleh buat lebih.dan cerpen tu ? aku just biarkan dalam folder NOVEL.malas untuk aku publish di blog.malas juga untuk aku utarakan di penulisan2u.walaupun dulu karya ku agak mendapat sambutan.

biarlah semua cerpen ku tersimpan rapi.satu hari pasti aku akan bukukan.bukukan? macam zahiril adzim.dari karya blog,dia bukukan penulisannya.Bogel Menemui Tuhan.(kot) aku ada jugak baca buku tu.aku tertarik karya untuk Shera.yang sekarang isterinya.kau memang care habis zahiril !

ciss.asyik cerita kisah orang.kisah aku ? entah.mungkin sekarang masa yang sesuai untuk aku mula menulis.untuk aku mula bercinta dengan words.kan ? insyaallah :)

#terharu bila ada yang ym,msg, n keep asking ''bila kyra nak update blog,nak baca cerpen lagi ''.thanks for those support me :)


*to be or not to be,there is the will = william shakespeare

0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea