Thursday, May 10, 2012

Jom Belajaq Loghat Kedah - Part ( marah johan )

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 5:22:00 PM
Reactions: 
assalamualaikum..


aku kan sebenarnya dok panaih hati mendidih baq hang ! aku geram kat kawan 'baik' aku ni..punya la sempoi baq hang..gamaknya rindu kat aku kot yang sonok sangat duk pulun cari pasai..nanti sat hang ! tak dan hang luku kepala aku..aku luku kepala hang balik..aku saja cakap pior kedah..biaq dia tak paham..dia sarawakian ada..rawang-ian ada..tak pun senang nak habaq kat hampa..pensyarah semua kata dia uluu nala punya mai..hahaha..

aku kompem la kann..maunya si johan  menggelegak sumpah seranah kat aku kalau terkantoi baca ni..alah,bajet macam tak pernah duk cari pasai dengan aku kan..hari tu dah kalah ngan aku senyap pi dah..ni dak..hingaq balik..

johan ni memang mulut ropa pungkoq ayam baq hang ! kalau kat tempat aku belajaq tu..hampa tanya la lect mana pun..semua kenai johan..tak dak sorang pon aih yang tak kenai dia..mulut punya la hingaq baq hang..tak tau nak buat macam mana dah..

hampa tau dak..dulu kemain lagi bajet merajuk dengan aku..kononnya sejak aku bercouple ni aku dah sombong dengan dia..hok alohh..poyo jek lebih..tak kan yang tu nak tacing kann..haha..kalau merajuk tu muka comel tak pa jugak..


kalau comel ropa lagu ni ok lagik..


baby ni comel lagik dari dia..hahaha




gurau ja noh..
peace nah johan (y)=.=

1 kata-kata hebat !:

Ardini Izzati said...

Haha. Marah bebeno ye :)

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea