Thursday, September 02, 2010

aku.dan.persahabatan

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 8:33:00 AM
Reactions: 
benda yang paling aku takut.akhirnya jadi jugak.nak buat macam mana kan.tapi demi kawan-kawan.aku.akan.terima je la.

to sumone : eh.saya kawan.dengan awak.ikhlas tahu!.tapi bila awak tanya soalan tu.saya terasa.seolah-olah selama ni.saya mengganggu awak.awak cakap.awak tak kisah kalau saya mengaku.tapi awak sedar tak.saya terasa dengan soalan awak?biarlah.benda tu saya.je yang tahu.biar saya.je yang.tahu yang.saya ikhlas.dengan.awak.awak kata.awak tension.bila.si dia cakap.kita macam couple.awak cakap awak tak suka.bila benda salah.kata betul.ok.saya terima tu.tapi kata-kata.buat saya sedar.yang awak macam tak suka kawan dengan.saya.mungkin perasaan je.tapi.biarlah.asalkan lepas ni.awak tak tension lagi dah.sebab saya sayang awak!saya sayang awak sebagai kawan baik saya!maafkan sya.sebab kena buat macam ni.lepas ni.

to one girl : awak.saya hormat awak sebagai kawan awak.walaupun awak tpye banyak.kerenah.tapi pemikiran waras masih boleh.terima awak.sebagai kawan saya.awak tahu tak.sebab awak.saya dengan dia.sebab awak.dia tanya saya soalan tu.apa pun.thanks awak sebab dah buat saya sedar satu perkara.awak.lepas ni.tak payahla.nak gosipkan saya.dengan dia.kami kawan je.tak lebih.dan tak kurang.

to them : awak.kalau tak nak datang.awak tak boleh inform saya ke?awak.tahu tak saya jadi risau bila awak tak datang.entah sakit ke ape.awak.berat sangat kan awak nak hantar msg kat saya kata awak taknak datang.tak pun awak bagitau la.melalui fb.tapi.tak jugak.awak.saya sayang awak..awak kawan saya.awak.saya ada buat salah ke?maafkan saya kalau saya ada buat awak sakit hati.

sekiranya ikhlasnya hati menerima seseorang.tetapi akhirnya ikhlas tu tak di hargai.pedih rasanya.sakit rasanya.tapi demi persahabatan kita.saya anggap.sebagai tak de apalah.biarlah.

nasib benda ni jadi.sehari sebelum cuti sekolah.kalau tak saya tak tahu macam mana nak berhadapan dengan awak semua.mungkin saya akan diam je.awak.maafkan saya.saya bukan kawan y6ang baik buat awak semua.

to awak yang tolong saya : awak.terima kasih sebab care pasal saya.saya akan ingat nasihat awak.saya tak kan lupakan.terima kasih sebab luangkan masa malam awak untuk saya.terima kasih sebab habiskan kredit awak untuk saya.saya akan ingat semua.tu.awak jangan.lupa saya ya!saya nak jadi kawan awak.kawan baik awak.

0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea