Tuesday, September 14, 2010

kami sepupu

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 6:59:00 PM
Tadi lepas awak semua balik.saya rasa sunyi.terus rasa sunyi.yela,seminggu kiter beraya sama-sama.hari ni awak semua dah balik KL.saya masuk bilik.saya teringat kita bercerita pagi tadi.kita bersila dekat katil.kita cerita pasal hantu n mimpi.pastu..awak bersiap nak balik.sambil bersiap.awak cerita tentang sorang girl neyh,yang gatai gedik nak kat pakwe awak.kakak awak marah.kakak awak kata perempuan macam tu patut kena ajar.saya pun rasa geram.sebab tak patut gurl tu cakap macam tu kat awak.
Sorry eh.semalam saya tido awal.pukul 12.30 saya dah tido.saya sebenarnya pening+sakit perut+nak termuntah.sebab tu saya diam je.saya terus tido.saya tak taw kes awak tu mula dari malam semalam lagi.tapi sebulum saya tido saya dengar awak sembang dengan boy awak.saya dengar kakak sembang dengan boy dye jugak.tapi saya tak ambil pot sebab saya pun tak bape sihat.maaf eh awak awak.
Pagi tadi saya terjaga pukul 3 lebih kot.saya kalih-kalih awak ada sebelah saya.awak tido merekok sejuk.awak guna bantal saya.pastu awak cakap kat saya awak nak tido sebelah saya sebab awak sakit perut.awk muntah.tapi muntah angin.saya angguk je.sebab ngantuk sangat.pastu saya buka tilam untuk awak.kita tido sampai pagi.kita tido sama-sama 
Tapi sekarang korang dah balik.nanti mesti saya rindu suasana dengan korang.rindu nak kongsi nasi kandar sama-sama.rindu kita bergayut telefon sama-sama(sampai maid awak merajuk).saya suka tengok awak bergayut dengan pakwe awak malam2.sweet ;) awak ber webcam dengan pakwe awak ;)
Hurm..malam ni saya tido sorang2 da.da takde kawan nak tido dengan saya.;( nanti saya tengok tv sorang2 jugak.;( esok ayah det nak balik.lagila saya rasa sunyi.;(
Awak..ingat taw kenangan kita masak nasi briyani ;) kenangan kita lipat tisu ;)
Awak.saya tengah takut  sebab awak cakap ary khamis pakcik hanafi nak datang  betul ke awak????huhu

0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea