Thursday, October 14, 2010

bercinta seumpama tak pernah bercinta..!

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 3:31:00 PM
Reactions: 
hyep!no more berudu..suda dimerdekakan..bak buskar menyanyi..tanggal 2010 berudu2 dilepaskan..slanga lagu merdeka..

bercinta macam tak pernah bercinta?apakah??
okeh..macam ni..Kyra pun pernah bercinta tapi tak lah terlalu obses dengan mereka-mereka itu..
dan kyra juga pernah merasa apa itu cinta..tapi taklah sampai meraung melalak di hadapan orang ramai..dan kyra juga pernah merasa..wahh!adakah ini cinta..?tapi xde la sampai menggila-gila dan lupa sanak saudara..cis..tak guna punya cinta!

kenapa tak guna?sebab cara mereka bercinta salah..cinta yang salah dari segi undang-undang negara bangsa dan juga agama*sudah melalut*

cis kau kyra!apa kau ingat cinta kau tu bagus??nasihat orang!huh diam!

okeh..kyra diam..tapi..cinta kyra berbeza..kyra tak lagi bercinta selepas dia menjadi yang terakhir.haha.biar aku bersama duniaku..

tapi kamu itu!!pliss..tolong..jangan bikin kyra tensen!sebab?sebab kyra ketua yang harus saja menyelesaikan semua..hanya ketua yang perlu mendengar tanpa geleng ya atau nafi tidak*terbalik kat situ*

dan kerna ketua yang perlu beralah sampai satu tahap kyra akan jerit "tidak"..
dan jangan kau bercinta seumpama kau tidak pernah bercinta..oke??
kerna semua orang pernah bercinta dan kami tidak bercinta seperti cara kamu bercinta yang macam orang tak tahu apa itu cinta dan tak bisa tahu apa erti esbenarnya cinta!

cis..kyra dah marah+tension!uhuks..ahad ada papers sampai next weeks..
cis..masih tidak study..
cis..masih nyanyi-nyanyi..
cis kerna terlalu banyak cis..
cheese!!ya kyra mahu cheesee!!
dan peace no war..!

haha..:)

4 kata-kata hebat !:

si biskut said...

Biskut juga penah bercinta...penah hidup kerna cinta..penah mati kerna cinta.Penah cinta buat aku lupa.penah cinta ingatkan aku bahwa cinta itu bukan untuk aku.Aku tak reti bercinta kyra.Sungguh!

bUskar said...

cinta cinta cinta
bikin kapla penin ja
sesak nafas kot dengan cinta
=)

maCy said...

err.. ape yang terjadi sebenarnya kyra?

Kyra said...

@biskut : saya juga tak pandai bercinta..

@buskar : cinta itu gila !

@macy : ade sorg pakcik makcik ny..bikin filem cinta..terover act..thats y la..huhu

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea