Monday, October 11, 2010

Berudu ku berudu mu?

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 4:17:00 PM
Reactions: 

Berudu ku berudu mu??adehhh..korang ingat ade ke orang akan cakap ungkapan mesra macam tu?:)

Okeh..mungkin kalau korang bela kucing..mungkin lah korang akan dengar ayat mesra tu..tapi kalau takat bela berudu..rasenya tak kot korang merasa dengar ungkapan mesra tu..hehe..

Oryte..ny cter sekuel pakcik berudu..hehe..main taram je panggil berudu tu pakcik..tak senohoh btul..:P ..poor my baby..:D

Berudu saya yang sekor tu okeh je..sihat walafiat..:) tapi yang lagi sekor tu..erkk..arr..dah jadik nyawa-nyawa frog gtuh..maybe sebab yang tu dah tumbuh kaki..so its need more space+food+oxygen n etc untuk hidup..haha..dia semput sebab saya Cuma letak kan dia dalam botol ..banyak air pulak tu..surely la dia xselesa..:)makanan pun tak kasi..

Sangat sadis tuannya>>:D..tapi..bby berudu tu nak kasi makan ape??roti?eh biar betul?insect?mulut dy kecik je..xlepas nak kasi makan insect..so nak bagi makan ape eh?

bagi la cadangan ..supaya bby berudu tu tak mati..

*curi2 hupdate blog..:)(:*

11 kata-kata hebat !:

Izzaty said...

Eh bagi makan rumpai-rumpai?


p/s; membantu tak suggestion Zaty ni? :O

Irwan said...

takper...berudu tu baby. baby kan nyusu...dia minum air jer...biarkan..kang banyak na pulak katak

Kyra said...
This comment has been removed by the author.
Kyra said...

@zaty : ye tak ye jgak..:) tp mne nk cari..?

@irwan : err..minum air kosong eh?

Aqeel said...

kalau kena gaya bela berudu ni. boleh buat kenderaan bila besar .

pastikan kasi dia berenang dalam enfagrow harap harap neuron dia bercantum xD

ASaDa RyutaRo said...

baby frogy tu tak reti makan lagi. dia ada bekalan dari telur dia dulu..

hanis ni biar betul nak ternak katak tu sampai besar??

buSkar said...

berurudu x comei~
bela cakcibo laei comei=)

lu'lu said...

esok aku buh racun tikus.confirm besaq

NICK IRFAN said...

entahlah berudu mkn ape ek? hmm...

NOOR FATIN said...

ntah la~ xpenah bela berudu.. hee

Kyra said...

berudu tu pening bila saya letak dalam botol..:P

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea