Friday, December 27, 2013

Mimpi Yang Tak Sudah.

menulis seikhlas sejujurnya oleh Kyra Ismera at 1:07:00 PM




Bismillah.

Terima kasih sebab sudi kembangkan ilmu loghat bahasa kedah hang, dan terima kasih jugak sebab sudi jadi kawan aku walaupun dalam tempoh yang singkat.

Banyak jugak aku nak meqaban kat hang, harap tu hang mampu baca sampai habis la noh.

Firstly, aku nak mintak maaf la kat hang kot-kot ada buat hang sedih, terasa atau menitis ayaq mata. cehh. haha.

Keduanya, aku kagum jugak macam mana hang buleh tau peberet kaler semua tu. Bila tanya, hang cakap nothing. tsk tsk. Sampai hati hangg, main rahsia-rahsia.

Next, gambaq tu penyu la :3 bukan unta, bukan kura-kura. Ada masa nanti aku upload gambaq kura-kura kat hang naa.. 

Terima kasih sebab hang jadi antara manusia yang sabaq dengan aku.. tak semua sabaq dengan aku, habih kuat aku balas sepatah dua kan ? Maaf naa, aku susah nak get comfort dalam tempoh yang terdekat..

Terima kasih sebab leave komen white lotus tu. aku tau hang, terima kasih sebab tegoq :)

kalau hang nak tau, dah bapa kali dah ni aku repeating lagu peberet hang tu. Tak pasaipasai jadi lagu peberet aku jugak. hee. siap bookmark lagi tahukk

dan sekarang baru aku paham, hang kata some memories are unforgettable. ya, memori kita tu la.. kan ?

Mesti rasa pelik lepas ni, bila online hang tak dak kan ?

Tapi apa pun, aku respect keputusan hang.

Jaga diri, jangan dok tidoq lewat-lewat, study qajin-qajin.. masa depan dok tunggu hang..

Happy always k, maaf kalau sebab aku hang rasa depressed atau sedih (sapu ayaq mata).


To dearest you, SK


0 kata-kata hebat !:

 

KYRA ISMERA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea